12 Kwiecień 2024

Jakie meble są potrzebne do biura rachunkowego?

img

Poradnik zakupowy

Jakie meble są potrzebne do biura rachunkowego?


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Kluczem do stworzenia funkcjonalnej i wygodnej przestrzeni jest właściwy dobór mebli. Nie chodzi tu tylko o oczywiste półki i szafki na dokumenty oraz biurka komputerowe dla pracowników. To także wygodna strefa dla klientów.

Do zorganizowania przestrzeni biura rachunkowego niezbędne jest pięć istotnych elementów. Co to jest? I jakie kryteria powinny być spełnione?

Pięć niezbędnych mebli, których potrzebujesz w swoim biurze rachunkowym
Musisz mieć szafy biurowe, kontenery osobiste i biurka komputerowe.

Szafy i szafki kartotekowe

Na umeblowanie biura rachunkowego składają się szafy aktowe, regały, teczki, segregatory. Mimo cyfryzacji, nadal muszą one przechowywać przysłowiową tonę papierów. Pracownicy powinni mieć do nich łatwy dostęp. Ważne jest jednak, aby przechowywane w nich dokumenty były odpowiednio zabezpieczone. Dlatego do zakupów mebli warto dołączyć zamykane szafy biurowe.

O czym należy pamiętać wybierając meble do biura rachunkowego?

Odwracalne, funkcjonalne i zamykane szafy kartotekowe, które sprawdzą się w biurze rachunkowym.
Stosunkowo płytkie modele są preferowane ze względu na łatwość użytkowania. Mogą one pomieścić jeden rząd dokumentów w standardowych teczkach lub segregatorach formatu A4 i mogą być ustawione na półkach. Dwustronne szafy kartotekowe i szafki są świetną opcją. Nie tylko przechowują one dokumenty, ale również dzielą przestrzeń ergonomicznie na różne strefy pracy.

Kontenery biurowe

W biurze rachunkowym niezbędny jest pojemnik osobisty. W rzeczywistości jest tyle pojemników biurowych, ilu pracowników. Te kompaktowe, przenośne i funkcjonalne szafki przydają się do przechowywania bieżących dokumentów, a także rzeczy osobistych.

Jakie meble są potrzebne do biura rachunkowego?

Kontenery biurowe - Praktyczna, kompaktowa i mobilna opcja dla każdego biura.
Te regały na kółkach mogą być wielofunkcyjne. Mogą służyć jako szuflada lub dodatkowa szafka, a nawet stolik. W razie potrzeby, można również umieścić coś, aby zwiększyć przestrzeń blatu.

Biurka dla pracowników

Biurka do biura rachunkowego mogą być skomplikowaną sprawą. Nie mogą to być biurka pod komputer. Pracownicy biura rachunkowego potrzebują więcej miejsca niż jest dostępne na standardowych biurkach komputerowych. Choć korzystają z laptopów, to często pracują z wieloma dokumentami, które trzeba rozłożyć. W takich sytuacjach wskazane są duże blaty, a nie tylko prostokątne.

O czym należy pamiętać, wybierając meble do biura rachunkowego?

W biurach rachunkowych dostępne są duże, wygodne biurka. Mogą być one przeznaczone zarówno na dokumenty, jak i na komputery.
Komfort pracy gwarantowany dzięki ściankom działowym
Mobilne ścianki działowe są niezbędne w każdym biurze, a szczególnie w biurze rachunkowym, gdzie wymagana jest izolacja. Takie przegrody znacznie podnoszą komfort pracy. Pozwalają fizycznie i psychicznie odsunąć się od otoczenia i umożliwiają skupienie się na pracy. Można je również wykorzystać do ochrony informacji. Jeśli na biurku leżą dokumenty z danymi, a nie są one przeznaczone do użytku wszystkich, osoba wchodząca do pomieszczenia nie zobaczy ich od razu. Ruchome ścianki biurowe mogą być świetnym i ekonomicznym rozwiązaniem w przypadku konieczności zmiany aranżacji przestrzeni biurowej. Można je wykorzystać do stworzenia boksów, lub do oddzielenia strefy klienta od strefy pracownika.

Jakie meble są potrzebne do biura rachunkowego?

Wygodną strefę dla klienta biura rachunkowego stanowią fotele i sofy.
Obecne standardy dla biur rachunkowych nie pozwalają klientom czekać przed drzwiami na spotkanie lub prowadzić rozmowy z pracownikami siedząc na "przypadkowym" siedzeniu. Strefa klienta musi być dobrze zaprojektowana i zorganizowana, aby zapewnić komfort i efektywność pracy. Prowizorka i przypadkowość nie świadczą o profesjonalizmie.

Miękkie siedziska są zalecane przez architektów wnętrz biurowych. Miękkie kanapy i fotele w poczekalni i/lub miejscu spotkań, a także stoliki, na których można wypić kawę lub przejrzeć dokumenty, są zarówno praktycznym, jak i atrakcyjnym rozwiązaniem. Mogą też poprawić wizerunek firmy. To coś, na czym nie można oszczędzać.

Jeśli w biurze jest mało miejsca, można zastosować uniwersalny system modułowy. Jego elementy są podobne do klocków i można z nich budować różne konstrukcje w dowolnym momencie. Gdy zajdzie taka potrzeba, można je również rozebrać i stworzyć nowe.

Meble te są doskonałym uzupełnieniem biura rachunkowego. Dzięki nim klienci i pracownicy mogą zaspokoić swoje najpilniejsze potrzeby. O ile "Piątka obowiązkowa" może być rozszerzana w miarę rozwoju firmy lub pojawiających się potrzeb, o tyle na początku należy pamiętać o tych najważniejszych aspektach: odpowiednim przechowywaniu dokumentów, osobistych szafkach i dużych, wygodnych biurkach. Potrzebne są również elastyczne ścianki działowe i miękkie siedzenia dla klientów.

 


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Biurko mdd Ogi A Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Fotel Profim Sorriso 10V fotel Kup teraz